Tech startup
GoSimplo je dánská společnost, která se specializuje na „Client Dashboard Reporting“. Jinými slovy, propojuje datové systémy, které klienti již používají, a tato data přenáší do svého systému. Klienti mají všechna svá data na jednom místě a oni tak mohu dělat informovanější rozhodnutí v kratší době. Jedná se o B2B, tedy klienty jsou další společnosti, jako jsou reklamní agentury, architektonická studia, IT konzultanti, právní kanceláře a další.
Vizuální identita zahrnuje logo, snímky, typografii, barvy a kreativní design. Hlavní strategií firmy je růst a získání co největšího počtu nových uživatelů a to i za cenu poskytování části služeb zcela zdarma. Jako hlavní konkurenční výhoda je možnost propojení různých vykazovacích systému do jednoho. Další výhodou je také vzhled, který má za cíl bořit bariéry všednosti a nudu, která je v této oblasti vždy přítomná. Identita na to reaguje hlavně kontrastem tedy rozdílu mezi velikostmi, barvami a tvary.
Webstránky GoSimplo jsou tvořené v redakčním systému Webflow. Protože si klient přál upravit obsah sám je zde tzv. CMS (content-managment-system), který umožňuje jednoduše zadat pole a uložit, stránka už se zobrazí ve správném rozložení. Další funkce jsou například kontaktní formulář nebo filtr pro zobrazení systémů. Webová stránka je také propojená s externími službami pro online komunikaci nebo překlad do dánštiny. Za vypíchnutí určitě stojí komplexní animace, díky kterým je pohyb na stránce zajímavější a uživatel je tak více motivován procházet další stránky.
Velmi zručný v různých designových technikách a nástrojích a dokáže nápady proměnit v prototyp během okamžiku. S konečným výsledkem jeho práce jsme byli vždy velmi spokojeni.
Kenneth Weesgaard
Výkonný ředitel