Rizikové kácení stromů
Kácení Huml je děčínská firma, která se specializuje na rizikové kácení a arboristiku. Za firmou stojí můj dlouholetý kamarád, který mě oslovil jest-li bych mu pomohl s vizuální stránkou jeho firmy. Takovéhle výzvy mám opravdu rád, protože mi umožňují pracovat ve vícero oblastech a vytvořit vizuální jednotu, která pomáhá při rozeznávání značky. Jedná se o B2B a B2C. Jinými slovy cílová skupina jsou běžní zákazníci ve středních letech a také státem zveřejněné zakázky.
Identita je vizuální vyjádření organizace a její DNA a strategie. V tomto případě jsem se zaměřil na dlouhodobý cíl, kterým je navyšování objemu klientů. Aby to bylo možné, musíte ve značku vybudovat důvěru. Ještě nemá tak dlouhou historii a výrazné reference jako někteří konkurenti. Kvalitní provedení a odvaha ukázat svou „tvář“ v tom výrazně pomohly. Jako zajímavý prvek v identitě vyzdvihnu logotyp, protože tam je schovaný padlý strom | <<- | a je tak zajímavou referencí na hlavní oblast podnikání.
Webstránky Kácení Huml jsou tvořené v redakčním systému WordPress. Protože si klient přál upravovat obsah sám je zde tzv. CMS (content-managment-system), který umožňuje laicky řečeno vyplnit pole a uložit, stránka už vše zobrazí ve správném rozložení. Další funkce jsou například, rezervační formulář nebo filtr pro zobrazení portfolia.